leo's lekland

woopwoop.. igår var jag & några till på Leo's Lekland & sprang runt som yra hönor, men fan va kul det var där! HAHAHAHHA, brukar personligen välja att vara hemma & chilla framför datorn, men igår fick jag nått ryck så jag åkte dit ist. var med fina Michelle där, yes!
men det var fan nice, på riktigt! vi fotta (?) varann osv.. det slutade med att jag sov hos henne oxå.
då fotografera hon mig hos henne osvosv, värsta modellen ju? ;)
haahah, nä, skoja ba
..



åhhh, Leo, så söööt!







haahhah, proffsigt ;)

bilderna kanske ser lite konstiga ut p.g.a att michelle rundade hörnen så det skulle bli lite mer space till hennes blogg ;)
men eftersom jag inte har en vit bakrund så får det bli såhär!


mer bilder kommer sen när busungen skickar över dom!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha kul det är där vet kul asså!! men vi syns i morgon :) puss

2012-04-05 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0